Nefrologija

Nefrologija je grana interne medicine koja se bavi proučavanjem rada, funkcijom i bolestima bubrega i organa mokraćnog sustava. Nefrolog je liječnik, specijalist interne medicine, koji je završio subspecijalizaciju iz područja nefrologije. Bavi se prevencijom, dijagnosticiranjem i liječenjem bubrežnih bolesti.

NEFROLOGIJA

Nefrologija

O nefrološkom pregledu

Nefrološki pregled uključuje detaljnu analizu vaših dosadašnjih bolesti (anamneze) uz naglasak na bubrežne bolesti, neregulirani tlak i eventualne simptome u sklopu bubrežnih bolesti: krv u mokraći, peckanje prilikom mokrenja, neredovito i učestalo mokrenje, oticanje nogu, znakove povišene ureje i kreatinina (mučnina, povraćanje, svrbež), bolove u slabinskoj regiji.

Kada trebate pregled nefrologa?

Nefrološki pregled je potreban kad imate:

• Povišenu ureu i kreatinin (znakovi slabljenja bubrežne funkcije)
  • Krv i proteine u mokraći (posljedica imunoloških bolesti bubrega, kamenaca ili infekcija mokraćnih puteva)
  • Upalne procese na bubrezima i mokraćnom sustavu (glomerulonefritisi, pijelonefritisi, cistitisi, recidivirajuće urinarne infekcije)
  • Bolesti bubrega u sklopu metaboličkih (dijabetes), sistemskih (lupus nefritis, vaskulitis, Sjogrenov sindrom) i hematoloških bolesti (multipli mijelom).
  • Nefrolitijazu (kamenci u bubrezima i mokraćnim kanalima)
  • Različite promjene na bubrezima (ciste, kamenci, angiomiolipomi, urođeni nedostaci – manji jedan bubreg)
  • Neregulirane vrijednosti arterijskog tlaka
  • Obradu završnog slabljenja bubrežne funkcije (priprema za liječenje dijalizom, priprema za transplantaciju bubrega).
  • Karcinom bubrega
Cjenik
Pregled nefrologa 70
Pregled nefrologa uz UZ abdomena i bubrega 80