Ortopedija

Ortopedija je kirurška grana medicine koja  se bavi bolestima i liječenjem mišićno-koštanog sustava.  Ortopedija koristi  operativne i neoperativne metode  pri liječenju mišićno-koštanih trauma, sportskih ozljeda, degenerativnih bolesti , infekcija, tumora i kongenitalnih poremećaja.

ORTOPEDIJA

Ortopedija

Ortopedija u Poliklinici Prskalo

U našoj Poliklinici nudimo:

Pregled ortopeda i traumatologa.

Liječenje bolesti i ozljeda ramena (upalne i degenerativne bolesti, ozljede i prijelomi, savjeti o ugradnji umjetnog zgloba ramena, sportske ozljede, sindrom sraza, lezije rotatorne manšete, kalcificirajući tendinitis, instabilitet)

-bolesti i ozljede lakta (upalne i degenerativne bolesti, ozljede i prijelomi, sportske ozljede, instabilitet, sindrom kubitalnog tunela, epikondilitis, teniski lakat, golferski lakat)

bolesti i ozljede šake i ručnog zgloba (upalne i degenerativne bolesti, ozljede i prijelomi, kontraktura Dupuytren, sindrom Karpalnog tunela, škljocavi prst – tendovaginitis, )

-bolesti i ozljede kuka(upalne i degenerativne bolesti, ozljede i prijelomi, savjeti o ugradnji umjetnog zgloba kuka, sportske ozljede)

-bolesti i ozljede koljena (upalne i degenerativne bolesti i ozljede i prijelomi, savjeti o ugradnji umjetnog zgloba koljena, sportske ozljede, akutna i kronična nestabilnost, rupture ligamenata (LCA, LCP)

-bolesti i ozljede gležnja i stopala (upalne i degenerativne bolesti, ozljede i prijelomi gležnja i stopala, liječenje deformacija stopala hallux valgus i rigidus, digitus flexus i spuštenog stopala, degenerativne bolesti Ahilove tetive, Haglundova peta)

-dijagnostičku obradu u smislu ultrazvučne dijagnostike lokomotornog sustava kao i terapijske metode intraartikularnim injekcijama, viskosuplementni preparati te kortikosteroidni depo preparati.

Cjenik usluga
Pregled ortopeda 70